Re: [MISC] News virus ?

on Sunday 29 July 2001 11:56, Leo Laursen <sslug@sslug>
wrote:

> Der er nogle mystiske indlæg for tiden. på f.eks comp.editors
> comp.mail.mutt. Det lader til at de alle er sendt fra Mozilla på win
> eller mac. Indlægene er "sort snak" der næsten kunne være poesi.

Hm, jeg undrede mig også her til morgen da jeg læste fire indlæg i
comp.unix.programmer - det var det rene vås

Ser man på headeren af de fire indlæg (afsendt af forskellige personer) får
man følgende:

Ret interessant at NNTP-Posting-Host er ens for alle fire indlæg.

> Er der nogen der ved hvad der foregår ?

Ikke mig i hvert fald.

--
Jonas Kongslund      <sslug@sslug>     XNS: =Jonas Kongslund