Re: [MISC] Free Dmitry Sklyarov

On 28 Jul 2001, Peter Makholm wrote:

> Der er noget med at Dmitrys program er lige så closed source som
> Adobes program ikke?

I dette tilælde er det vel ligegyldigt om det åben eller lukket kode?

Manden har jo ikke gjort andet end at vise verden at Adobes "100%
supersikre software" ikke er så sikker igen.

Jeg mener at jeg læste (på LWN?) at Adobe har givet udtryk for at de ikke
vil være part i retssagen, men da det ikke er dem, men DoJ der er
anklager, har det ikke rigtig nogen effekt.

/kristian