Re: [MISC] Læsning af 8 kanals hulstrimler?

Mogens:

> Jeg får snart brug for at indlæse en skuffefuld
> hulstrimler til min GIER emulator.

:-)

> Det er ikke ASCII, så man skal kunne læse alle 256
> hulkombinationer.
>
> Ideer, forslag, erfaringer?

Jeg er ikke helt sikker på dimensionerne af GIER's
hulstrimler. Når det er en hel skuffefuld er det vel for
bøvlet at bruge en almindelig scanner?

Hvis du har et fornuftigt digitalt I/O-kort kan sagen vel
klares med en trinmotor, nogle fotodetektorer og lidt
mekanik til at holde strimlerne på ret spor.

Jacob
--
"It's not a question of whose habitat it is,
 it's a question of how fast you hit it."