RE: [MISC] Linus Torvalds bog: Just for Fun

Den 24 Jul 2001 16:38:35 +0700 skrev Admin PwC Cambodia:

> Jep, og der er stadig penge til Øl, godt gået,

Uhm, det blev faktiskt en flaska vitt. Så jag satt på balkongen och
läste med ett glas vin.

> Nu er manden vel ej heller gud, til andrer en dem som ikke har noget
> andet at synes om, jep han er sikker flink, og går med kniv, det gør

Du glömde bastun och koskenkorvan (eller hur det nu stavas)
Men visst har du rätt. Han verkar vara en trevlig kille och skall ha
stort tack för att han inte bara drog i gång Linux utan släppte det
under GPL, men som han påpekar själv, han har ju inte varit ensam om det
här.

> finner jo, men det gør ham vel ikke til en god forfatter, næ,
> Isak Asimov, han er er Gud,

Asimov!!? Asimov slutade jag läsa i tonåren ;-) Jag försökte läsa
foundation-trilogin igen (ja, det var bara en trilogi en gång) för några
år sedan men stod inte ut...

Jag börjar väl inte hamna utanför ämnet väl?

Bosse
--
Bo Rosen (sslug@sslug)
GPG/PGP Public Key at http://www.lodge.f2s.com/bo-rosen.key