RE: [MISC] Linus Torvalds bog: Just for Fun

300 hemm, jeg vill nok bruge pegne på en kasse øl eller 2 og ringe
efter nogle gutter til at side en nat med noget Civ,

> Jag hittade den faktiskt i går på biblioteket här i Eslöv, översatt till
> Linus eget språk av systern Sara.

Jep, og der er stadig penge til Øl, godt gået,

> Tyckte kanske inte att den var speciellt välskriven, men rätt kul ändå.
> Den ger i alla fall ett rätt ärligt och uppriktigt intryck, och är lite
> smårolig.

Nu er manden vel ej heller gud, til andrer en dem som ikke har noget
andet at synes om, jep han er sikker flink, og går med kniv, det gør
finner jo, men det gør ham vel ikke til en god forfatter, næ,
Isak Asimov, han er er Gud,

Jow