Re: [MISC] Debian !!!

Frank Damgaard <sslug@sslug> skrev den 23-Jul-01:

> Se http://www.sslug.dk/tilmeld#grafik  :
>
>     * GrafikListen skal dække over alle spørgsmål om windowmanagers, såsom
>     GNOME/KDE/GUI spørgsmål, over "hvordan sætter jeg X op" spørgsmål, til
>     "jeg har grafikkort xxx" og kan ikke få det til at virke mv.

Ja, det var dén, jeg ikke lige havde ved hånden ;-). Jeg vil dog give
Jon ret i at gruppenavnet er misvisende; indtil jeg rent faktisk læste
ovenstående beskrivelse, regnede jeg med at "grafik" dækkede over
noget med hjælp til Gimp.

Men det er vel blot endnu et punkt til listen over forunderligheder
ved gruppere hos SSLUG.

Anders.