Re: [MISC] Debian !!!

"John Mørck Hansen" <sslug@sslug> skrev den 23-Jul-01:

> Min fejl... jeg troede at man skulle oprettes i de grupper man
> brugte på SSLUG !!! Det ved jeg nu TAK!!!

Ja, det er også et lidt underligt system.

> Men man skal da være oprettet på sslug.annonce for at kunne oprette
> nye emner ík ?

Når du blot er tilmeldt 1 liste bliver du automatisk tilmeldt
announce - og kan herefter sende indlæg (oprette nye emner) på alle
listerne (med undtagelse af dem, hvor kun udvalgte kan sende indlæg).

For at blive udmeldt af SSLUG skal du afmelde dig alle listerne,
hvilket (i hvert fald sidst jeg prøvede, hvilket er længe siden) har
den pudsige effekt at man skal melde sig fra announce uden nogensinde
at have tilmeldt sig den.

Anders.