Re: [MISC] Debian !!!

"John Mørck Hansen" <sslug@sslug> skrev den 22-Jul-01:

> vil

> Nå, du vil endelig hellere brokke dig i stedet for at hjælpe mig... det er
> da godt nogen er guddommelig ufejlbarlig... TAK for hjælpen jeg prøver med
> version 4 !!!

John: Når du ligefrem starter dit indlæg med "jeg ved godt det er
forkert, men [jeg vil skide på jer for min egen bekvemmeligheds
skyld]" har du selv kastet den første sten til ringe respekt for sine
medmennesker og dermed kan du forvente (og har IMO fortjent) en flok
ubrugelige svar.

I øvrigt behøver du ikke blive oprettet noget sted for at bruge endnu
en gruppe, og hvis du bruger news behøver du endda ikke downloade
andet end svarene på dit indlæg.

Jon: jeg mener at .grafik omhandler alt om at få grafik vist på sin
monitor, således også X. Det var i hvert fald på det grundlag at jeg
for nylig tilmeldte mig den. Men jeg har ikke lige beskrivelsen af
grupperne ved hånden.

Anders.