Re: [MISC] Linus Torvalds bog: Just for Fun

sslug@sslug (John B. Jacobsen) writes:

> 300 kr denne bog. Et must for enhver Linux freak.
> Jeg har købt den i Polyteknisk Boghandel.

Det er ikke en bog om Linux, det er en bog om Linus. Forventer man en
bog om Linux tror jeg let man kan blive skuffet. Men det er en god
bog. Specielt kan jeg godt lide Linus' indledende kapitel om meningen
med livet.

Det er en bedre udgave (efter min mening) end prologen til The Hacker
Ethic and Spirit information age. (Hvad det nu er den hedder).

--
Skrev du til Jubii? Så skriv også til mig.
(hvornår, hvilke sider og hvordan de svarede)