Re: [MISC] Anti-DMCA T-Shirts

In article <sslug@sslug>, "Anders Bruun
Olsen" <sslug@sslug> wrote:

> Hey,
>
> Jeg har nu gennemsøgt nettet en del gange for at finde et sted at købe
> en T-Shirt som er anti DMCA .. Nu har DMCA'en gang på gang blevet påvist
> at være noget værre l*rt (specifikt i forbindelse med DeCSS og Dmitry
> Sklyarov) og derfor vil jeg personligt gerne vise min holdning til DMCA
> ved at gå med en T-Shirt som udtrykker min modvilje.. Men det har ikke
> været muligt at finde nogen steder de sælger sådanne T-Shirts, så jeg
> tænkte om der ikke var en her på listen som var handy til at tegne, som
> [...]

Undskyld jeg forstår ikke.
Du er ikke imod DMCA ???
Eller kan jeg bare ikke læse ??

--
Gitte Wange Jensen
A.K.A.

Email: sslug@sslug
Web: http://gitte.babytux.dk

Do you feel tuxy today?
Visit www.babytux.dk

Quote of the day:
Can other people try the test-program and see if we have a pattern
(ie "it happens only on Athlons", or "Linus is on drugs and it
happens for everybody else").

	- Linus Torvalds