Anti-DMCA T-Shirts

Hey,

Jeg har nu gennemsøgt nettet en del gange for at finde et sted at købe en
T-Shirt som er anti DMCA .. Nu har DMCA'en gang på gang blevet påvist at være
noget værre l*rt (specifikt i forbindelse med DeCSS og Dmitry Sklyarov) og
derfor vil jeg personligt gerne vise min holdning til DMCA ved at gå med en
T-Shirt som udtrykker min modvilje.. Men det har ikke været muligt at finde
nogen steder de sælger sådanne T-Shirts, så jeg tænkte om der ikke var en her
på listen som var handy til at tegne, som kunne lave et flot "anti-DMCA" logo
til brug på en hvid t-shirt.
Min ide er så at oprette en CafePress.com shop og evt. lade overskud (hvis da
ikke de t-shirts bør sættes til en pris som ikke giver noget overskud
overhoved) gå til EFF som bl.a. kæmper for Sklyarovs rettigheder.

Og til de som endnu ikke har læst nok om sagen kan jeg lige henvise til:

http://newz.dk/artikel.phtml?artikelid=4165

--
Anders