Re: [MISC] Hjælp til en ny Linux-site

On Sun, 22 Jul 2001 03:52:59 +0200, Poul-Erik Andreasen
<sslug@sslug> wrote:

> [...]

[Snip en hel masse :-)]

>Nej, det er er chatten der laver problemerne den er fixeret, jeg tror
>jeg rykker dentil et et seperat vindue. Jeg kan ikke fordrage java men,
>hvorfor opfinde den dyb talerken to gange.

Chatten ????

Hmmm...

Nej ikke meget der havde ændret sig ... jeg snakker om listen i
nederste frame. Den frame virker malplaceret. Hvad vil du gøre når der
er 20 brugere ???

>Den ligger da nede i bunde sammen med de andre,men kun på forsiden

Du har kun Zope på forsiden men skriver alligevel powered by zope ?
:-))

>Hvad har du i mod TUX?

Jeg har ikke noget imod Tux .. Jeg har noget imod farven på din
baggrund. Lidt for skrigende .. men det er jo bare smag og behag.

Gitte