Re: [MISC] Hjælp til en ny Linux-site

Gitte Wange wrote:

> Er det er forum for freelancere eller ????
>
> Ellers er det da okay :-)
> Der er dog lige et par ting (du sagde selv at du gerne ville have
> kritik *S*):
> Du har fire frames. Jeg sidder på en 17"skærm med en opløsning på
> 1024*768. Alligevel er der scroll bar i det fleste af framesene. Det
> er ikke hensigtmæssigt design at man f.eks. skal scrolle i den
> nederste frame. Jeg ville nok rykke den side et andet sted hen og
> froppe framen.
Nu har jeg smidt chatten ud i et vindue for sig selv, så kan jeg nemlig
bruge relative framesizes, nu skulle  den skulle ca passe til 1024*768,
med en fontstørrelse på 14.

Vedrørende knapper. Jo jeg ville da gerne lave nogen der var lidt
pænere, men den slags pynt må komme lidt senere. Desuden skal jeg så
sikkert ud i noget javascript og det har jeg ikke prøvet før.

Poul-Erik