Re: [MISC] Hjælp til en ny Linux-site

On Sat, 21 Jul 2001 07:29:19 +0200, Poul-Erik Andreasen
<sslug@sslug> wrote:

>Hej
>
>Jeg har sat en site op til formidling af freelance arbejde. Inden jeg
>for alvor går ud og slår på tromme for den, ville jeg blive glad for om
>der var nogen der kunne kiggen ind på den og se om de kan finde nogen
>bugs. Den er temlig
>dynamisk med en del funtionaliteter, så jeg kan let have overset noget.
>I øvrigt vil jeg da gerne have kommetarer og kritik i det hele taget.
>
>Adressen er
>
>Http://linux-freelance.pea.dk
>
>Foresten, er der ikke noget med at der findes nogen fiduser hvis man vil
> [...]

Er det er forum for freelancere eller ????

Ellers er det da okay :-)
Der er dog lige et par ting (du sagde selv at du gerne ville have
kritik *S*):
Du har fire frames. Jeg sidder på en 17"skærm med en opløsning på
1024*768. Alligevel er der scroll bar i det fleste af framesene. Det
er ikke hensigtmæssigt design at man f.eks. skal scrolle i den
nederste frame. Jeg ville nok rykke den side et andet sted hen og
froppe framen.

Den øverste frame kan godt være lidt mindre.

Knapperne ... jeg ved ikke. Ikke min stil (ville nok have lavet nogle
grafiske nogle eller links) ... men det er jo smag og behag.

Okay med forsiden .... hvor har du gemt Zope'en henne ???
:-)))

Og jo ... sidst men ikke mindst .. find en anden baggrund :-)

Det var vist det hele ...

Med venlig hilsen
Gitte