Re: [MISC] Hjælp til en ny Linux-site

Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> writes:

> Foresten, er der ikke noget med at der findes nogen fiduser hvis man vil
> tiltrække sig div. søgemaskiners opmærksomhed. Er der nogen der kender
> noget til det.

Mange søgemaskiner kan man selv tilmelde sig, for eksempel
ØvvJubii og Google.

Så er der mange der tilbyder er man automatisk kan blive tilmeldt til
de X største søgemaskiner. Bare søg efter "tilmeld til søgemaskine" på
Google, så finde du en række danske af slagsen. Jeg har ingen erfaring
med den slags services.

Mange robotter, kan man komme på bare ved at blive linket til. Så
kommer de automatisk efter et stykke tid. Det er selvfølgelig bare den
dovne metode.

--
Skrev du til Jubii? Så skriv også til mig.
(hvornår, hvilke sider og hordan de svarede)