Re: [MISC] check

Jens Kaalby Thomsen wrote:

> Hallo
>
> Hvis jeg henter noget fra
>
> ftp://rawhide.redhat.com/pub/redhat/linux/rawhide/i386/RedHat/RPMS
>
> vil jeg da egentligt gerne have en eller anden form for signatur før jeg
> installerer. Faktisk er der en md5 på disse pakker på rpmfind, men den
> stemmer ikke overens med det jeg finder. Er der ingen signaturer på rawhide
> pakker på selve rawhide. Er jeg bare blind? Sikkert .....

Rawhide er Redhats udviklingsbibiliotek, så det kan jo være at det
kikser engang imellem med at at få lavet de rigtige md5-pakker. Det er
jo ikke sikkert at det er de samme der laver pakkerne som også sørger
for at signaturen er i orden, så det kan da tænkes at der er lidt
forsinkelse der.

Poul-Erik