Re: [MISC] Hvem kan hjælpe mig med at flytte på mandag

On 19 Jul 2001, Anders Melchiorsen wrote:

> Tsk, enhver ved da at lønnen for at flytte er en kvart familiepizza og
> lunkne øl i for fattigt mål. Foruden, naturligvis, en øm ryg.

Tak Anders, du behøver ikke, jeg har fået dem jeg skal bruge
:)

I øvrigt kan jeg meddele at ovenstående er en myte. Eller også
har det bare ændret sig. Jeg har hjulpet med 2 flytninger her
i sommer, til den ene fik vi lasagne - købelasagne ganske
vist, men fra en pænt kvalificeret lasagne-pusher. Til den
anden fik vi culottesteg. Og øllerne var kolde. Så kom ikke
her... *G* Men det giver selvfølgelig lidt at leve op til :-/

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Let us build a nightmare-nation