check

Hallo

Hvis jeg henter noget fra

ftp://rawhide.redhat.com/pub/redhat/linux/rawhide/i386/RedHat/RPMS

vil jeg da egentligt gerne have en eller anden form for signatur før jeg
installerer. Faktisk er der en md5 på disse pakker på rpmfind, men den
stemmer ikke overens med det jeg finder. Er der ingen signaturer på rawhide
pakker på selve rawhide. Er jeg bare blind? Sikkert .....

Jens

--
Jens Kaalby Thomsen
sslug@sslug