Re: [MISC] Pentium III - har du sådan een?

On 19 Jul 2001, Peter Makholm wrote:

> Ikke engang det. Det eneste det er pn-flaget og så en besked om at at
> den slår det fra når jeg booter uden "serialnumber".

hmm, du har ret. Fremgår tydeligt af get_cpuinfo() i:
/usr/src/linux/arch/i386/kernel/setup.c

Har du x86info installeret?
http://sourceforge.net/projects/x86info/
Nu begynder det godt nok at blive noget besværligt, hvis det er det der
skal til for at få den info ud.

mvh/hans
http://schou.dk
It's a very simple and nice scheduler: it's not perfect, but
certainly works for most things.     -- Linus Torvalds