Hvem kan hjælpe mig med at flytte på mandag

Guyz,

Er der et par stykker, der kan hjælpe mig med at flytte på
mandag?

Vi starter kl. 11 i Albertslund, og slutter sidst på
eftermiddagen i Slagelse med noget mad.

Det er en 22 kvm lejlighed jeg flytter ud af, så det kan
ikke betale sig at være for mange. Jeg har to mand i
forvejen, den ene med en kassevogn, den anden med en
4-hjulstrækker og trailer, så jeg tror godt vi kan have det
hele a een gang.

Det jeg mangler er en eller to gutter til at hjælpe med at
slæbe.

Er der nogen, der er friske på at slæbe et par timer eller
4, og derefter indlade sig på Poul-Hennings kogekunst? ;)

--
Hanne Munkholm         sslug@sslug

Price is what you pay. Value is what you get. --Warren Buffet