Re: [MISC] Pentium III - har du sådan een?

On Thursday 19 July 2001 01:22, you wrote:

> Jeg har skrevet lidt om kerneparametre i FTAV
> (http://cvs.sslug.dk/linuxbog/friheden/bog/stikord.html)
> En ting jeg ikke kunne afprøve er det serienummer der er indbygget i
> Intel Pentium III, og iøvrigt fjernes i fremtidige chips.
> Hvis du har den, gider du så:
>  * Reboote og ved bootprompten skrive
>    boot: linux serialnumber
>  * dmesg | mail -s "p3 dmesg" sslug@sslug
>  * cat /proc/cpuinfo | mail -s "p3 cpuinfo" sslug@sslug
> Du kan også bare skrive her til listen, så kan andre også se dit
> serienummer :-)
> [...]

Hvor er du da bare kedelig =)

Well, jeg sidder med en Dell notebook som er en Mobile Pentium III .. ved du
om den har serienummer eller er der ikke serienummer i mobile versionen..
uanset hvad gider jeg ikke boote maskinen nu for at tjekke, den har gang i et
større download som jeg vil have den til at færdiggøre mens jeg sover =)..
men hvis ellers du mener min puter har serienummer så sender jeg det gerne
imorgen..

--
Anders