Re: [MISC] er der nogen her der arbejder med h323 (IPtelefoni) ?

> Det lader til at Peter Brixtofte i Farum er igang med det:
> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel_til_udskrift.asp?ArticleID=11398

Jeg har læst det.

> Hvilken telefon bruger du egentlig og hvornår holder du foredrag om det ?

På linux dåsen bruger jeg openh323 stakken, sammen med ohphone & openam
som extern device bruger jeg en tysk produceret iptelefon (Ellan:ip 250t) til
at teste med. Ellan er en ren h323 telefon, ikke som med cisco & nortel's telefoner
der har nogle 'extra' udvidelser :-)

Tange har allerede spurgt efter foredrag :-) Der kommer et når jeg har fået nogle
mere erfaring med der (og der er blevet lidt smidigere en bare en cmdline phone )

--
  Niels Svennekjær, sslug@sslug  (Linux prof. since 1993)
  Board member of KLID:                       http://www.klid.dk