Re: [MISC] er der nogen her der arbejder med h323 (IPtelefoni) ?

In article
<sslug@sslug>, "Hans
Schou" <sslug@sslug> wrote:

> Det lader til at Peter Brixtofte i Farum er igang med det:
> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel_til_udskrift.asp?ArticleID=11398
>
> Hvilken telefon bruger du egentlig og hvornår holder du foredrag om det
> ? :-)
>
> mvh/hans

Interessant læsning må man sige :-)

Hmmm .... lokaltv over nettet ... bummelum ... jamen det skulle da ikke
være noget problem. Mon ikke man burde slå et slag for Open Source.

Som jeg lige forstod det ud fra artiklen er det Columbus IT der leverer
løsningen ? Eller er det helt forkert ?

--
Gitte Wange Jensen
A.K.A.