Re: [MISC] Netværksliste

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> Den så jeg godt, men jeg synes der plejer at være lidt snak inden
> opsplitninger (til forskel fra "helt nye emner"). Jeg troede egentlig det
> var consensus at teknik var "ok".

Der var lidt snak på hyggemødet i tirsdags.

Jeg springer mange af sslug.tekniks indlæg over. Jeg tror ikke det vil
være en dårlig ide at en eller anden opdeling blev overvejet. Jeg tror
dog ikke den foreslåede opdeling er helt så optimal, som det kunne
ønskes, og det kunne måske godt lige være diskuteret her på listen
først.

Men jeg er også vandt til at oprettelse af nye diskussionsgrupper,
mindst kræver 3 uger. (news:dk.*)

--
Skal Jubii tjene penge på dit indhold?
http://peter.makholm.net/skriblerier/jubii.1