Re: [MISC] Netværksliste

On Tue, 17 Jul 2001, Frank Damgaard wrote:

> Den har vist ikke været på nogle af de offentlige lister.
> Jeg har i hvertfald ikke lagt mærke til det.

Der har været et forslag fra en eller anden til bestyrelsen.
Jeg har kun fulgt med med et halvt øre, og ikke blandet mig,
da jeg har travlt med at flytte. Jeg har heller ikke fulgt
med på ret mange af de offentlige lister, så jeg ved ikke om
det har været diskuteret, det er meget muligt det ikke har.

Spørg pto når han kommer hjem fra ferie.

--
Hanne Munkholm         sslug@sslug

Price is what you pay. Value is what you get. --Warren Buffet