Re: [MISC] Netværksliste

On Tue, Jul 17, 2001 at 08:46:54 +0200, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Den så jeg godt, men jeg synes der plejer at være lidt snak inden
> opsplitninger (til forskel fra "helt nye emner"). Jeg troede egentlig det
> var consensus at teknik var "ok".

Den har vist ikke været på nogle af de offentlige lister.
Jeg har i hvertfald ikke lagt mærke til det.

> Jeg synes "netværk" er en _meget_ flydende grænse. Er konfiguration af
> Apache et netværksproblem? Hvad med andre netværk programmer? Peter
> T. skrev:
>
>   * Netværk
>   * Mail-håndtering
>   * Web
>   * DNS
>   * Samba
>
> Men, hvad er "Netværk", og hvad er "Web"? Og hvem får glæde af den her
> opsplitning? Skal vi ikke alle bare til at abbonere på endnu en liste?

Og prog listen er også php,perl, mv. som overlapper "web" og og og ....

Måske den skulle hedde sslug-server eller sslug-serveradmin eller....

> Jeg er forvirret.

du er ikke den eneste.

--
Frank Damgaard | http://home3.inet.tele.dk/frda