Re: [MISC] Netværksliste

On Tue, 17 Jul 2001, Frank Damgaard wrote:

> [...]

Den så jeg godt, men jeg synes der plejer at være lidt snak inden
opsplitninger (til forskel fra "helt nye emner"). Jeg troede egentlig det
var consensus at teknik var "ok".

> Emnet kan i visse tilfælde overlappe med sslug-ppp
> (visse internet/ADSL sker med PPP)

Jeg synes "netværk" er en _meget_ flydende grænse. Er konfiguration af
Apache et netværksproblem? Hvad med andre netværk programmer? Peter
T. skrev:

  * Netværk
  * Mail-håndtering
  * Web
  * DNS
  * Samba

Men, hvad er "Netværk", og hvad er "Web"? Og hvem får glæde af den her
opsplitning? Skal vi ikke alle bare til at abbonere på endnu en liste?

Jeg er forvirret.

Mads

Oh well, all operating systems crash constantly right? This is normal, right?
It has to be, Microsoft couldn't be so popular if their OS was so bad, could
they?
  Yes they could, and they are. And if you fail to realize it, it's your own
damn fault.
                               - Ron Coscorrosa, in response to MS France FUD