Re: [MISC] banker

Martin> Demoen for Skandiabanken virker også hos mig, men ikke indbetalingskort
Martin> når jeg bruger banken. Jeg er ikke interesseret i at rette i nogle filer
Martin> for at få det til at virke, det må være i bankens interesse at det fungerer
Martin> uden videre.
Martin>   Det er heller ikke acceptabelt at banken kun virker med Netscape 4, som
Martin> snart bliver faset ud.  Som minimum bør den fungere i Mozilla eller
Martin> Konqueror.

Ja. Man får samme fejl i Mozilla og Konqueror (bad magic number).
Jeg har prøvet at downloade jarfilen og køre Suns JDK appletviwer. Det giver
præcis samme fejl. Det er lidt overraskende at man skriver applets, der ikke
virker med Suns egen JDK.

--
   Niels Elgaard Larsen
   E-mail: sslug@sslug <URL:http://www.diku.dk/users/elgaard/>