Re: [MISC] banker

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Keld:

> Nu har jeg rettet det.
>
> Jacob
Hvad er det for en side for banker ?

Demoen for Skandiabanken virker også hos mig, men ikke indbetalingskort
når jeg bruger banken. Jeg er ikke interesseret i at rette i nogle filer
for at få det til at virke, det må være i bankens interesse at det fungerer
uden videre.
  Det er heller ikke acceptabelt at banken kun virker med Netscape 4, som
snart bliver faset ud.  Som minimum bør den fungere i Mozilla eller
Konqueror.

Martin.