Re: [MISC] SCSI kort anbefalinger.

In article <sslug@sslug>, Frank Damgaard wrote:

>  Hvilken driver anvender det kort?
>  (det er måske den uden symbios chip?)
>  Hvilken kerneversion ?

http://www.garloff.de/kurt/linux/dc395/
ftp://ftp.suse.com/pub/people/garloff/linux/dc395/

Denne og der har været spurgt om den blev opdateret og svaret var meget
tæt på nej.

Den er med i Mandrakes standard kerne, men jeg kan ikke få patchen til
at compile på kerner over 2.4.x<2 og jeg er ikke interesseret i at køre
på distributionskerne i al fremtid :-(

>  Jeg plejer at undgå adaptec.....

Hvad så?
Jeg har set på det dyre Tekram, men det er jo faktisk for godt til
formålet, hvis man havde nogle scsidiske også så kunne de meget nemt
komme i betragtning.

Det jeg har kan ikke bootes fra og flytter 20MB/s, det er sådanset alt
fint, bortset fra driverproblemet.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk