Re: [MISC] Linus Torvalds med i Den store danske Encyklopædi

In article <sslug@sslug>, "Elias Naur"
<sslug@sslug> wrote:

> Torvalds er uden 'h' :-)
>
> VH Elias Naur

ARG !
Jeg er ikke vågen endnu .. (hmm am I ever ?)

--
Gitte Wange Jensen
A.K.A.

Email: sslug@sslug
Web: http://gitte.babytux.dk

Do you feel tuxy today?
Visit www.babytux.dk

Quote of the day:
Linux - because a PC is a terrible thing to waste.