Re: [MISC] Linus Torvalds med i Den store danske Encyklopædi

On Wed, 11 Jul 2001 01:09:46 +0200 (CEST), Peter Toft <sslug@sslug>
wrote:

>Gitte og co. - se lige på den igen (der er en stor
>morsomhed).
>
>Klik og du får følgende side.....
>http://www.dnl.dk/artikler/thorvaldlinus.html
>                            ^
>
>pinligt

Sorry ... nu har jeg sovet: Hvad er der galt med det link ?
Jeg klikkede mig hen på den side igår og læste om Linus. Det gør man
osse nu.

Er det kun mig der ikke fatter pointen ?

Gitte