RE: [MISC] Microsoft Fri Fredag - Et apache modul.

> Microsoft Fri Fredag, et apache modul.
>
> "In support of freedom of choice in browser software, this
>  web site is Microsoft-Free on Fridays.  Please use any
>  browser except MSIE to access this web site today."
>
> http://unlikely.org/mike/hacks/mod_msff.c

Ja, det lyder som en god ide, hvorfor så ikke slukke for
web serveren, og sparer penge på strøm, open dine vinduer
ok kik på the "Real world" og jeg taler ikke om noger der
er streamed, på ASDL, og rerouted ned i en LPD copy af
unix, som kører på den delvis defect 5 1/4" spole båndoptager.

ja, jeg er sur idag... jeg har lige bruger 96 timer på at flytte
51000 personer til et ny domain, og fundet ud af at der er fejl
i min Nabs. jeg tror kun at der er en ting jeg hader merer en
fanatiske computer bruger det må værer Lotus Notes.......