Re: [MISC] Interbase og licens?

Sjørlund:

> Er der en venlig sjæl der med flade danske ord kan
> fortælle mig hvad jeg må og ikke må med Interbase 6.0.

http://www.borland.com/devsupport/interbase/opensource/IPL.html

Så vidt jeg kan se for alt ævlet om patenter er det
grundlæggende de samme betingelser som du finder i GNU GPL.

> Må jeg lave en app der bygger på en IB database, og
> distribuere den (OTA) sammen med database-filerne og en
> vejledning i at installere den?

Ja, hvis du også leverer kildeteksten med eller på anden
måde giver dine kunder adgang til den på elektronisk form.

Jacob (der ikke er jurist)
--
"Alle telnet-dæmoner bør aflives"