RE: [MISC] Linux i banker

>Var det ikke en ide at oplyse om hvilken bank du benytter, så der ikke
>er 100 mennesker der skriver til dem.

??? Hvis der kun er 1 der skriver til hver bank, vil det ikke blive taget
seriøst - det er da kun en fordel at der er mange der lægger pres på bankerne.

>Det er måske rimelig velkendt at du benytter Jyske bank, men hvor mange
>ved hvilken bank jeg bruger (og ikke har skrevet til - så det kan I godt
>nå)?

Skriv til din bank, og få alle dine venner til at gøre det samme - hvis
bankerne ser en stor efterspørgsel, er de mere tilbøjelige til at komme med et
udbud; de er jo økonomer...

"Ich bin ein Penguiner."
Martin A. Boegelund (sslug@sslug)