Re: [MISC] Linux i banker

Ole Tange <sslug@sslug> writes:

> En tysk investeringsbank har givet sin klientsoftware fri.
> http://eltoday.com/article.php3?ltsn=2001-01-30-001-14-PS-SM
>
> Send en email til din bank. Jeg har sendt flg til min:

Var det ikke en ide at oplyse om hvilken bank du benytter, så der ikke
er 100 mennesker der skriver til dem.
Det er måske rimelig velkendt at du benytter Jyske bank, men hvor mange
ved hvilken bank jeg bruger (og ikke har skrevet til - så det kan I godt
nå)?

.Henrik

--
Det gode ved perl er at en Panodil tager hovedpinen når man har banket
hovedet ind i muren et par gange.		- citat Peter Makholm