Re: [MISC] Linux uncervisning. Interessen skal fanges...

Ole Kofoed Hansen wrote:

> Nu bliver jeg pludselig nysgerrig. Hvilken maskinfabrik er det?

A. B. Jensen Maskinfabrik A/S. Prøv bare at gå ind på http://www.abj.dk. Lad dig ikke
distrahere af det der står nederst på siden. Det er fup. Jeg kunne ikke lade være.

> Og har I måske brug for en autodidakt nørd mere?

Nå, nu har jeg troet at jeg var den eneste i 50 km omkreds der brugte linux seriøst.
Men kig forbi. MEN ring inden, da jeg kan være en svær at få fat på.

Lars