Re: [MISC] kort artikel om Linux expo I london

Frank Damgaard <sslug@sslug> writes:

> Dem der laver koden har vel lov at vælge den licens man har lyst til.
> Microsoft må i så fald lave sin egen kode, deres produkter og overskud
> er da stort nok?

Og BSD-folkene har valgt en licens, som giver Microsoft lov til at
anvende BSD-kode uden at reklamerer skide-meget med det. Det er da kan
da kun glæde at Microsoft bruger noget velgennemtestet kode og i det
mindste så overholder TCP/IP-standarderne. At de så ikke er så gode
til at reklamerer for deres producenter som Apple er så trist, det
ville være et godt hit for open source-samfundet.

Der hvor det kan være flovt for Microsoft, det er at de gør det
samtidigt de kæmper med næb og kløer mod open source. Jeg tror ikke
der er tvivl om af FreeBSD ikke bliver angrebet alene af den grund at
det er Linux der er fjendebilledet inde hos MS.

Ovenstående svare vist også nogenlunde med BSD-dk lejerens holdning.

--
Jeg svarede ikke på dit spørgsmål, vel?