Re: [MISC] Ikoner / logoer

"Gitte Wange" <sslug@sslug> writes:

> Hmm .. hvis jeg går ind på http://images.google.com og skriver f.eks.
> zope i søgeboksen hopper den ind på www.google.com og søger efter alle
> sider med Zope. Burde den ikke kun søge efter images ?

Har du dansk valgt som sprog? Så er det en kendt bug.

Gå til http://images.google.com/images direkte, der virker det.

Jeg har "Swedish Chef" (bork bork bork) som sprog og oplever det
samme.

<sslug@sslug>     Herlev, Denmark     Software Designer
<URL:http://www.andreasen.org/>   <*>   Eicon Networks Research