Re: [MISC] Ikoner / logoer

In article <sslug@sslug>, "esh"
<sslug@sslug> wrote:

> Mon ikke http://images.google.com kan hjælpe? Jeg fandt hurtigt et lille
> Zope logo (Fjerde side med hits).

Hmm .. hvis jeg går ind på http://images.google.com og skriver f.eks.
zope i søgeboksen hopper den ind på www.google.com og søger efter alle
sider med Zope. Burde den ikke kun søge efter images ?

--
Gitte Wange Jensen
A.K.A.

Email: sslug@sslug
Web: http://gitte.babytux.dk (under development)

Do you feel tuxy today?
Visit www.babytux.dk

Quote of the day:
(On the statement print "42 monkeys"+"1 snake")
BTW, both perl and Python get this wrong. Perl gives 43 and Python gives
"42 monkeys1 snake", when the answer is clearly "41 monkeys and 1 fat snake".

	- Jim Fulton, 10 Aug 1999