Re: [MISC] Kernelisten på sunsite

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Det må være dig. Jeg synes, der er lige så meget trafik, som der
> plejer at være.

Jeg tror jeg har fundet problemet. Af en eller anden grund læste jeg
linux.kernel hvor der kun ligger 193 indlæg, i stedet for
sunsite.linux.kernel hvor der ligger over 27000 indlæg.
Som I kan se af mit spørgsmål viste jeg godt at den rigtige gruppe var
den der hed noget med sunsite. Jeg må bare være blevet forvirret over at
gruppens "fulde navn" (i Gnus) var "nntp+sunsite:linux.kernel", så der
stod sunsite foran linux.kernel. Problemet må have været der et stykke
tid, mystisk at jeg ikke har bemærket det før.

.Henrik

--
 | inu\/  & Emacs er hvad der skal til!
 |_aTe/\