Re: [MISC] Mozilla 0.9.2

>>>>> "esh" == esh  <sslug@sslug> writes:
 esh> Installer plugin, kopier /usr/local/mozilla/plugins[1] til
 esh> /tmp/plugins, slet mozilla, geninstaller mozilla, kopier
 esh> /tmp/plugins til /usr/local/mozilla/plugins. Start mozilla og
 esh> java skulle nu virke.

Wow hvor besværligt... Jeg havde samme problem med den fejl, men jeg
fandt ud af at der kørte en eller anden process som jeg skulle slå
ihjel, derefter skulle jeg vistnok slette en fil i /tmp samt muligvis
i det dir som mozilla er installeret i... Filen hedder noget med
xblablaplugin eller noget lign... (det er lang tid siden jeg gjorde
det :-))

/Thomas

--
/"\  |  Human Knowledge Belongs To The World
\ /  |  -- Milo Hoffman in "AntiTrust"