Slashdot kvalitet? (var:Re: [MISC] Linux Standard Base 1.0)

Lørdag 30. Juni 2001 20:55 skrev Peter Makholm:

> Nej, men nu må det også være nok med at læse /.-kommentare.

Selv holder jeg meget at lwn.net, da man her kan finde en redaktionel
linie. Hvis man kan synes det er værd at følge med i KDE udviklingen
, så er dot.kde.org vældig god. Den består grundlæggende af
bekendgørelser mht nye udgaver, links til KDE kernel traffic og links
til interviewmaskinen people.kde.org. Gnomes nyhedsside er faldet
meget af på den på det sidste :-(

Er der nogen, der kan anbefale andre linux nyhedskilder. Helst nogen
med en redaktionel linie. Ingen trolde tak....

Mvh
--
 /\ ,_  _|,_ _  _  _,  |¨) _  _ |_   Marius Simonsensvej 7, 2.tv
/¨¨\| )(_|| (-'.-|`-,  |¨).-|(_ | )  8200 Aarhus N,      Denmark