Re: [MISC] Klumme om Open Source

Hans Schou wrote:

> Hun lyver! "I 1985 købte jeg min første brugte 386'er PC for den enorme
> sum af 15.000" man kunne ikke få 386'ere i 1985.
Lyver er et stærkt ord Hans
Uden at tage stilling til hendes artikel eller politik i øvrigt synes jeg din
dom er lidt hård.

Hun husker sikkert bare forkert, eller også blev hun snydt dengang hun købte
den. Hva'faen 100 fra eller til, det har sikkert været en 286 eller hvad der nu
var hot dengang. Jeg synes ikke det er vigtigt, det vigtigt at hun står frem som
kransekagefigur og promoverer pingvin sw.

Hilsen/Regards    Klaus Vink

"It's kind of fun to do the impossible."
		-- Walt Disney

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:20 CEST [an error occurred while processing this directive]