Re: [MISC] Klumme om Open Source

on Saturday 31 March 2001 22:50, Hans Schou <sslug@sslug> wrote:
> Hun lyver! "I 1985 købte jeg min første brugte 386'er PC for den enorme
> sum af 15.000" man kunne ikke få 386'ere i 1985. De første kom i 1987,
> måske 1986, men da kunne man ihvertfald ikke få dem brugt, og slet ikke i
> den prisklasse.

Jeg mindes et prisliste over Tulip computere fra enten 1989 eller 1990. En
386DX med 100Mb harddisk kostede omkring 100000 kr.

> Der er snart ikke troværdige politikere tilbage...

Vi har i det mindste Knud Erik Hansen.

--
Jonas Kongslund, http://kongslund.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:20 CEST [an error occurred while processing this directive]