Re: [MISC] email til SMS

> Så ummidelbart er det svært at bruge det til systemovervågning, da
> systemerne ifølge Murphy altid går ned når der er længst ventetid...
> (taler af egen erfaring)

Nu var det kun tænkt som een blandt flere forsøg på kontakt. Men det er
faktisk NetSaint jeg er ved at lege med :-)

--
Kaare Rasmussen            --Linux, spil,--        Tlf:        3816 2582
Kaki Data                tshirts, merchandize      Fax:        3816 2501

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:20 CEST [an error occurred while processing this directive]