Re: [MISC] Linux/Windows-virus sendt ud

On 28 Mar 2001, Henrik Størner wrote:

> Mig bekendt findes der ikke nogen filsystem-drivere til Windows,
> som kan læse eller skrive filer på ext2 - i al fald ikke uden
> kraftig direkte bruger-medvirken.
>
> Så den risiko er nok til at overse. Men i princippet kan det
> selvfølgelig lade sig gøre.

Som jeg har forstået det, inkluderer viraen kode der kan læse ext2
partitioner fra Windows. Den anvender således ikke windows filsystem, men
tilgår diskene direkte. Det er jo ikke noget problem under 9x/me

Mads

Unix is simple. It just takes a genius to understand its simplicity

                                 - Dennis Ritchie

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:20 CEST [an error occurred while processing this directive]