Re: [MISC] Linux/Windows-virus sendt ud

In <sslug@sslug> "news.wol" <sslug@sslug> writes:

>Hvis Windows programmerne afvikles under Wine kører filsystemet vel neden
>under med risiko for angreb.

Ja, men stadig med Linux filsystemets beskyttelse intakt. M.a.o.
så ændrer Wine ikke på at virus kun kan sprede sig til de filer,
som brugeren har skrive-adgang til.

(Og hvis man kører Wine-applikationer suid-root eller blot som root,
så har jeg et par Eiffeltårne til salg - billigt!)
--
Henrik Storner      | "ATA100 is another testimony to the fact that
<sslug@sslug> |  pigs can be made to fly given sufficient thrust"

                    |          Linux kernel hacker Alan Cox, on IDE drives

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:20 CEST [an error occurred while processing this directive]