Re: [MISC] Linux/Windows-virus sendt ud

On Wed, Mar 28, 2001 at 19:21:27 +0200, Kim Schulz wrote:

> Så vidt jeg er blevet oplyst så skulle den virke under windows og linux
> uafhængigt - altså kun processor spicifikke kommandoer. Den skulle bare
> gennemsøge hukommelsen for elf binære og windows binære, og inficere
> disse, når den fandt dem.
> Ved eksekvering af disse skulle den så sprede sig yderligere.
>
> Hvordan dette præcist skulle kunne lade sig gøre ved jeg endnu ikke, men
> det er hvad AVX har fortalt mig.

Næh, for hvis en process kan få adgang til en lager fra en anden process
så er der noget alvorligt galt (undtagen man er root)

Normalt kan en process ikke få adgang til andres lager.

(og vi taler om linux, ikke windows)

--
Frank Damgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:20 CEST [an error occurred while processing this directive]