Re: [MISC] Linux/Windows-virus sendt ud

"news.wol" wrote:

> Hvis Windows programmerne afvikles under Wine kører filsystemet vel neden
> under med risiko for angreb. Ved du (Kim), om den kan angribe under ren
> Windows afvikling?

Så vidt jeg er blevet oplyst så skulle den virke under windows og linux
uafhængigt - altså kun processor spicifikke kommandoer. Den skulle bare
gennemsøge hukommelsen for elf binære og windows binære, og inficere
disse, når den fandt dem.
Ved eksekvering af disse skulle den så sprede sig yderligere.

Hvordan dette præcist skulle kunne lade sig gøre ved jeg endnu ikke, men
det er hvad AVX har fortalt mig.

MVH
kim

--
I wonder if there's anything GOOD on tonight?

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:20 CEST [an error occurred while processing this directive]